Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinefaac blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | blog ekspercki
27595 odwiedzin | wpisów: 9, komentarzy: 5, artykułów: 67, obserwuje: 6
 

Czy do każdej bramy można zastosować automatykę?

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( artykuł ) Dodaj wpis do ulubionych »

blog budowlany - mojabudowa.pl


Systemy automatyki do bram wjazdowych są w Polsce stosowane coraz powszechniej. Po pierwsze stały się bardziej dostępne cenowo - ceny markowych zestawów do bram wjazdowych i garażowych wahają się od jednego do kilku tysięcy złotych, a więc kilkanaście razy mniej niż kosztowały pierwsze napędy trafiające na polski rynek. Po drugie ich montaż jest łatwy i daje duże możliwości przystosowania poszczególnych systemów do istniejących już bram i drzwi garażowych.

Nie trzeba wymieniać bramy, by mogła stać się bramą automatyczną. Oczywiście istniejąca brama powinna być całkowicie sprawna i musi być możliwość doprowadzenia prądu do ogrodzenia. Wtedy wystarczy kupić napęd, centralę sterującą i fotokomórki oraz pilot, dobierając modele najbardziej odpowiednie dla naszych potrzeb. Musimy jednak wiedzieć ile waży każde skrzydło naszej bramy oraz jakie ma wymiary. Bowiem napęd i siłowniki muszą być dopasowane to tych właśnie parametrów. Poza tym ważne są też częstotliwość otwierania bramy oraz materiał, z jakiego jest wykonana, sposób osadzenia skrzydeł na słupkach, a także panujące w danym miejscu warunki atmosferyczne – miejsca szczególnie wietrzne będą wymagały siłowników o większej mocy. Co istotne, wybór rodzaju napędu zależy też od tego czy nasza brama jest skrzydłowa, czy przesuwana.

Nie ma konieczności kupowania gotowych zestawów siłownika i centrali sterującej. Można kupić je osobno, warto jednak skorzystać z oferty jednego producenta, bowiem wtedy mamy gwarancję i pewność, że elementy systemu będą ze sobą dobrze współpracować.

 


Konkurs świąteczny - FAAC!

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( wpis ) Dodaj wpis do ulubionych »

Święty Mikołaj nie śpi i pod choinkę może przynieść Wam bardzo atrakcyjne prezenty, jednak aby dostać coś innego niż samą rózgę trzeba się nieco natrudzić 🎅🎄🎁👻

blog budowlany - mojabudowa.pl


Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, dzięki któremu będziecie mogli pogłębić wiedzę o historii naszej firmy!

Co trzeba zrobić?
Należy odpowiedzieć na 6 prostych pytań związanych z firmą FAAC.

Drogą losowania nagrodzimy 5 Fanów, którzy poprawnie odpowiedzą na pytania. Zgłoszenia prosimy zamieszczać w prywatnej wiadomości na naszym fanpage📥

Nagrody główne: oryginalna koszulka drużyny piłkarskiej FC Bologna🏃oraz zapalniczka firmy Zippo💥

Sposób przyznania nagród:
1 miejsce: koszulka
2 miejsce: zapalniczka 
3-5 miejsce: zestawy firmowych gadżetów: czapka, smycz i kalendarz

Regulamin konkursu:cormedia.pl/pobierz/Regulaminkonkursuswiatecznego-FAAC.docx

Pytania:
1. Gdzie i w którym roku powstała firma FAAC? 
2. Kto był założycielem firmy? 
3. Jaki pierwszy automatyczny system do bramy zaoferowała firma swoim klientom? Podaj model? 
4. Jak nazywała się pierwsza gama akcesoriów o jednolitym wzornictwie? 
5. Jak nazywał się system służący do skomunikowania kart kontrolnych z urządzeniami? 
6. W którym roku firma FAAC pojawiła się w Polsce?

Odpowiedzi na pytania szukajcie na naszej stronie internetowej! 

Konkurs trwa do 22.12.2015 do północy.

Ogłoszenie wyników 23.12.2015 około godz.15

Zapraszamy!



Kupuj produkt tylko autoryzowany

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( artykuł ) Dodaj wpis do ulubionych »

Chcąc dokonać dobrego wyboru, zawsze powinniśmy brać pod uwagę kupno produktów oryginalnych. To oczywiście nie dotyczy tylko automatyki do bram i garaży, jednak jest szczególnie istotne w przypadku sprzętów, w których jakość wykonania, zastosowane technologie i wszystkie składowe elementy bezpośrednio wpływają na prawidłowe działanie urządzeń, takich jak napędy do bram, na ich bezawaryjność i wygodę użytkowania.

Napęd automatyczny kupiony u autoryzowanego sprzedawcy to pewność, że nie będziemy mieli problemu ani z warunkami gwarancji, ani ze skorzystaniem z profesjonalnego serwisu i doradztwa. Szczególnie kupując w sklepach internetowych i marketach budowlanych, trzeba być ostrożnym. Napędów do bram jest wiele i nie każdy będzie pasował do naszej bramy czy garażu. Dlatego najlepiej wybór skonsultować z autoryzowanym przedstawicielem firmy FAAC, który zapewni też profesjonalny montaż i potwierdzi go gwarancją.

Zdarza się, że sklep internetowy lub prywatna osoba sprzedają urządzenia bez autoryzacji. Co to oznacza dla klienta? Otóż to, że producent napędu - firma FAAC - nie zapewni serwisu gwarancyjnego, ponieważ nie odpowiada za jakość montażu. Kupujmy więc w firmach autoryzowanych przez FAAC w Polsce – listę takich firm znajdziemy na stronie www.faac.pl/dealer-locator.

Właśnie – w Polsce. Nie jest bowiem obojętne czy kupimy napęd FAAC produkowany na rynek polski czy włoski. Oba są oczywiście oryginalne, pochodzące z zakładów FAAC, jednak wybierając model do swojej bramy czy garażu, kupujmy ten oferowany na polski rynek. Tylko wtedy będziemy mieli zapewniony serwis i wsparcie techniczne ekspertów FAAC. Takiego komfortu nie będzie, gdy kupimy model z rynku włoskiego (można takie modele znaleźć w Internecie). Tylko napęd kupiony u dealera FAAC w Polsce i instalowany przez autoryzowanych przedstawicieli firmy jest objęty gwarancją producenta.

blog budowlany - mojabudowa.pl


Kupuj produkt autoryzowany, czyli jak dobrze wybrać napęd FAAC

Jak sprawdzić czy napęd jest na rynek polski? Na opakowaniach oraz obudowach napędów są kody, które świadczą właśnie o tym, na jaki kraj został wyprodukowany dany napęd. I tak na przykład model FAAC 741 produkowany na rynek polski ma symbol 109781, zaś na rynek włoski 1097815. Model FAAC 740 powinien mieć na Polskę kod 109780, zaś na Włochy 1097805.

blog budowlany - mojabudowa.pl





Brama nie do odśnieżania

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( artykuł ) Dodaj wpis do ulubionych »

blog budowlany - mojabudowa.pl

Jeżeli nadchodząca zima jest Waszą pierwsza zimą z bramą otwieraną automatycznie, to powinniście zawczasu dowiedzieć się jak uniknąć niemiłych sytuacji, kiedy w porannym pośpiechu wyjeżdżacie do pracy, a brama nie chce współpracować.

Najważniejsze jest odśnieżanie podjazdu. I to odśnieżanie nie może odbywać się za pomocą skrzydeł bramy. Śnieg i wszelkie inne przeszkody trzeba na bieżąco usuwać ręcznie. Natomiast wiele osób wykorzystuje bramy automatyczne jako łopaty do odśnieżania – otwierająca się brama odsuwa jednocześnie śnieg. To prosta droga do urwania zawiasów lub przeciążenia konstrukcji. Napęd, pracujący z większym obciążeniem, szybciej się eksploatuje, a tym samym szybciej będę nas czekały naprawy, czy nawet wymiana urządzenia. I w tym przypadku nawet napędy najwyższej jakości, takie jak firmy FAAC, nie są przystosowane do tej „wielozadaniowości”, czyli dodatkowej funkcji odśnieżarki.

Inaczej jest z awariami podczas silnych mrozów, które mogą powodować problemy w działaniu bram automatycznych. Jednak ten problem dotyczy napędów niskiej jakości, nierenomowanych firm. W gorszych jakościowo produktach mogą zamarzać wyłączniki krańcowe, określające, w którym miejscu ma się zatrzymać otwarta i zamknięta brama. W takich sytuacjach będzie konieczna interwencja fachowca. By uniknąć tych problemów, najlepiej już na etapie inwestycji wybrać dobre produkty, takie jak na przykład nowoczesny napęd hydrauliczny hybrydowy FAAC S450H, który będzie pracować bezawaryjnie nawet w 40-stopniowym mrozie.

W zimie trzeba także zadbać o stan widocznych odcinków przewodów elektrycznych. Uszkodzenie ich izolacji może doprowadzić do unieruchomienia urządzenia. Śnieg i lód pokrywające ramiona lub koła zębate napędu trzeba na bieżąco usuwać. Właściciele bram przesuwnych powinni regularne czyścić szynę jezdną i jej okolice. Zanieczyszczenia mogą uszkadzać rolki nośne i listwę zębatą oraz przeciążać napęd, przez co brama nie będzie się domykać lub będzie pracować wolno. Śnieg i lód muszą też usuwać użytkownicy bram skrzydłowych. Niektóre modele napędów, takie jak np. FAAC 402 z modułem przeciwzgnieceniowym, odwrócą ruch bramy po napotkaniu takiej przeszkody jak zalegający śnieg. Jednak napędy bez tego modułu będą kontynuowały pracę, a to doprowadzi do uszkodzeń.