Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinefaac blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | blog ekspercki
35582 odwiedzin | wpisów: 11, komentarzy: 11, artykułów: 69, obserwuje: 6

Kiedy najlepiej założyć instalację do bram?

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( wpis ) Dodaj wpis do ulubionych »

Systemy do obsługi bram automatycznych najlepiej instalować już na samym początku, kiedy montowana jest brama. Decyzję o zakupie systemu do obsługi bramy automatycznej można też podjąć w dowolnym momencie, nawet gdy już wszystko jest gotowe. Jednak czy brama nadaje się do automatyzacji musi ocenić instalator.

By można było zautomatyzować bramę, musi ona spełniać następujące warunki:

- Brama nie może być skorodowana, zawiasy muszą być w dobrym stanie. 

- W przypadku bramy samonośnej, przesuwającej się po szynie - ważne, by na całej długości ruchu odstęp między szyną a kołem zębatym był nie większy niż 1,5-2 mm, nie może być żadnych spadków. Należy również sprawdzić wózki jezdne i rolki – zużyte czy pęknięte trzeba wymienić.

- Po sprawdzeniu stanu bramy i słupków, kolejnym etapem jest dobór odpowiedniego napędu. Najlepiej skorzystać z wiedzy autoryzowanego instalatora. 

Z oferty produktów FAAC w takich przypadkach jest polecany napęd elektromechaniczny model 414. To uniwersalny napęd do bram skrzydłowych, który pasuje do każdego rodzaju słupków. Można go instalować i na klinkierze, i na stalowych elementach. Przy tym 414 jest wyposażony w siłowniki samoblokujące, a to oznacza że nie ma potrzeby instalowania zamków elektromagnetycznych, nawet w przypadku bardzo szerokich bram.

- Do murowanych słupków, które wymagałyby podkuwania przy klasycznym napędzie działającym liniowo, poleca się napędy FAAC 390 lub 391 z ramieniem przegubowym. Wtedy nie ma konieczności podkuwania słupków, bowiem napęd montuje się bezpośrednio na nich, a przegubowe ramię pozwala zainstalować napęd przy bramie nawet z dość głęboko (ok. 30 cm) osadzonym zawiasem.

www.faac.pl


FAAC POLSKA NA TARGACH SECUREX

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( wpis ) Dodaj wpis do ulubionych »

W dniach 23-26 kwietnia, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, miała miejsce 22 edycja Międzynarodowych Targów Zabezpieczeń SECUREX 2018. W gronie wystawców  byłą w tym roku także nasza firma, a stoisko FAAC zebrało wiele pochlebnych opinii. Co jednak najważniejsze, w ciągu tych kilku dni doszło do wielu ciekawych spotkań i rozmów, które mamy nadzieję, już niedługo zaowocują nowymi projektami.

Dziękujemy tym , którzy odwiedzili nasze stoisko w Poznaniu, a wszystkich zapraszamy do obejrzenia krótkiej wideo relacji z tego wydarzenia: https://www.youtube.com/channel/UC8WC7UISN7e87DVSkRL3TIg


PROPERTY FORUM dobry wjazd do inwestycji roku

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( wpis ) Dodaj wpis do ulubionych »

Największa impreza branży nieruchomości komercyjnych w Polsce to coroczne Property Forum. Podczas forum przyznaje się nagrody Prime Property Prize firmom oraz projektom, które w danym roku miały największy wpływ na rynek nieruchomości komercyjnych.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Inwestycją Roku w kategorii Rynek Powierzchni Biurowej została nieruchomość West Station w Warszawie.Konkurowała z Business Garden Wrocław, Halą Koszyki w Warszawie, Wronią 31 w Warszawie oraz Szucha Premium Offices. Nagroda jest przyznawana nowym lub rozbudowanym biurowcom lub kompleksom biurowym. Ocenia się jakość i innowacyjność projektu, czas realizacji inwestycji, proces komercjalizacji, nowatorskie rozwiązania, architekturę oraz wpływ inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu.

West Station to wspólny projekt HB Reavis, PKP SA oraz Xcity Investment - 68 tys. metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Inwestycja znajduje się w centrum Warszawy przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Kompleks ma certyfikat ekologiczny BREEAM Interim na poziomie Excellent.

System wjazdu do West Station

Wjazd do West Station jest obsługiwany przez urządzenia firmy FAAC. Przy tym budynku są bowiem zainstalowane systemy parkingowe ParQube produkcji FAAC, które obsługują 12 linii (6 wjazdów i 6 wyjazdów) oraz 3 kasy automatyczne, umożliwiające płatność monetami, banknotami oraz bezgotówkowo (również zbliżeniowo). Ponieważ jest to miejsce o dużym natężeniu ruchu, zostały tu zainstalowane bardzo szybkie i trwałe szlabany Magnetic Parking Pro - mają czas otwarcia/zamknięcia 1,3 sekundy oraz gwarantowaną liczba cykli, wynosząca 10 000000! Komfort wjazdu i wyjazdu poprawia dodatkowo system automatycznej identyfikacji pojazdów, czyli czytniki dalekiego zasięgu UHF oraz kamery LPR, które odczytują tablice rejestracyjne, dzięki czemu nie trzeba każdorazowo przykładać kart do czytnika. Również klienci korzystający z parkingu na podstawie biletów jednorazowych są wypuszczani automatycznie na podstawie odczytu tablic rejestracyjnych.

blog budowlany - mojabudowa.pl


Parking hotelu Sofitel Victoria

Nowoczesne systemy parkingowe FAAC kontrolują wjazd również na teren hotelu Sofitel Victoria Warszawa. Parking tego pięciogwiazdkowego hotelu w Warszawie obsługuje system FAAC w wersji ParQube. W jego skład wchodzą 2 linie wjazdowe, 2 wyjazdowe oraz 3 kasy automatyczne, wyposażone dodatkowo w czytniki do płatności bezgotówkowych. W systemie jest także funkcja tzw. biletu kongresowego (terminale wjazdowe mają dodatkowo skanery kodów QR), dzięki czemu goście mogą korzystać z parkingu przez cały pobyt w hotelu, używając do wjazdu i wyjazdu tego samego, specjalnie zaprogramowanego biletu. Firma FAAC dostarczyła także wyświetlacze LED, informujące o liczbie wolnych miejsc na parkingach hotelu. Wjazdy na teren kontrolowane są przez szybkie i energooszczędne szlabany Magnetic Parking Pro (FAAC Group). Szlabany Magnetic są najbardziej nowatorskimi i niezawodnymi urządzeniami służącymi do kontroli  ruchu pojazdów. Pracują w bardzo szerokim zakresie temperatury od - 30°C do + 50°C. Specjalny wygięty kształt ramienia VarioBoom zwiększa jego widoczność, co podnosi bezpieczeństwo użytkowników. Firma FAAC deklaruje najwyższą niezawodność wśród urządzeń tego typu na rynku. Potwierdza to gwarantowana liczba cykli - aż 10 milionów.

blog budowlany - mojabudowa.pl



Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:44549
Liczba wpisów:203182
Liczba komentarzy:859307
Liczba zdjęć:748313
Użytkownicy online:362