Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinefaac blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | blog ekspercki
27595 odwiedzin | wpisów: 9, komentarzy: 5, artykułów: 67, obserwuje: 6

PROPERTY FORUM dobry wjazd do inwestycji roku

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( wpis ) Dodaj wpis do ulubionych »

Największa impreza branży nieruchomości komercyjnych w Polsce to coroczne Property Forum. Podczas forum przyznaje się nagrody Prime Property Prize firmom oraz projektom, które w danym roku miały największy wpływ na rynek nieruchomości komercyjnych.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Inwestycją Roku w kategorii Rynek Powierzchni Biurowej została nieruchomość West Station w Warszawie.Konkurowała z Business Garden Wrocław, Halą Koszyki w Warszawie, Wronią 31 w Warszawie oraz Szucha Premium Offices. Nagroda jest przyznawana nowym lub rozbudowanym biurowcom lub kompleksom biurowym. Ocenia się jakość i innowacyjność projektu, czas realizacji inwestycji, proces komercjalizacji, nowatorskie rozwiązania, architekturę oraz wpływ inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu.

West Station to wspólny projekt HB Reavis, PKP SA oraz Xcity Investment - 68 tys. metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Inwestycja znajduje się w centrum Warszawy przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Kompleks ma certyfikat ekologiczny BREEAM Interim na poziomie Excellent.

System wjazdu do West Station

Wjazd do West Station jest obsługiwany przez urządzenia firmy FAAC. Przy tym budynku są bowiem zainstalowane systemy parkingowe ParQube produkcji FAAC, które obsługują 12 linii (6 wjazdów i 6 wyjazdów) oraz 3 kasy automatyczne, umożliwiające płatność monetami, banknotami oraz bezgotówkowo (również zbliżeniowo). Ponieważ jest to miejsce o dużym natężeniu ruchu, zostały tu zainstalowane bardzo szybkie i trwałe szlabany Magnetic Parking Pro - mają czas otwarcia/zamknięcia 1,3 sekundy oraz gwarantowaną liczba cykli, wynosząca 10 000000! Komfort wjazdu i wyjazdu poprawia dodatkowo system automatycznej identyfikacji pojazdów, czyli czytniki dalekiego zasięgu UHF oraz kamery LPR, które odczytują tablice rejestracyjne, dzięki czemu nie trzeba każdorazowo przykładać kart do czytnika. Również klienci korzystający z parkingu na podstawie biletów jednorazowych są wypuszczani automatycznie na podstawie odczytu tablic rejestracyjnych.

blog budowlany - mojabudowa.pl


Parking hotelu Sofitel Victoria

Nowoczesne systemy parkingowe FAAC kontrolują wjazd również na teren hotelu Sofitel Victoria Warszawa. Parking tego pięciogwiazdkowego hotelu w Warszawie obsługuje system FAAC w wersji ParQube. W jego skład wchodzą 2 linie wjazdowe, 2 wyjazdowe oraz 3 kasy automatyczne, wyposażone dodatkowo w czytniki do płatności bezgotówkowych. W systemie jest także funkcja tzw. biletu kongresowego (terminale wjazdowe mają dodatkowo skanery kodów QR), dzięki czemu goście mogą korzystać z parkingu przez cały pobyt w hotelu, używając do wjazdu i wyjazdu tego samego, specjalnie zaprogramowanego biletu. Firma FAAC dostarczyła także wyświetlacze LED, informujące o liczbie wolnych miejsc na parkingach hotelu. Wjazdy na teren kontrolowane są przez szybkie i energooszczędne szlabany Magnetic Parking Pro (FAAC Group). Szlabany Magnetic są najbardziej nowatorskimi i niezawodnymi urządzeniami służącymi do kontroli  ruchu pojazdów. Pracują w bardzo szerokim zakresie temperatury od - 30°C do + 50°C. Specjalny wygięty kształt ramienia VarioBoom zwiększa jego widoczność, co podnosi bezpieczeństwo użytkowników. Firma FAAC deklaruje najwyższą niezawodność wśród urządzeń tego typu na rynku. Potwierdza to gwarantowana liczba cykli - aż 10 milionów.

blog budowlany - mojabudowa.pl



Przygotowanie bram automatycznych do zimy

autor: faac blog budowlany - wyślij wiadomość ( wpis ) Dodaj wpis do ulubionych »

 Przegląd bramy, drzwi garażowych, systemu automatyki do nich zainstalowanego powinien być dokonywany co najmniej raz w roku, a najlepiej dwa razy. Okres zimowy to trudny czas dla tych urządzeń. Zapobiegać usterkom można sprawdzając je zawczasu.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Konserwacji i napraw powinien dokonywać specjalista – najlepiej, by był z firmy, która instalowała bramę i system automatyki. Jeśli to niemożliwe, to na pewno trzeba zatrudnić fachowca z uprawnieniami elektrycznymi (potocznie zwane SEP-owskimi) w kategorii E (eksploatacja), co najmniej do 1 kV.

Najważniejsze, co powinien sprawdzić fachowiec:

- czy zabezpieczenie różnicowo-prądowe napędu działa w sposób prawidłowy (często zdarza się niestety, że w ogóle nie jest zainstalowane);

- czy bezpiecznik nadmiarowo-prądowy typu „S” (o ile jest zainstalowany) działa w sposób prawidłowy;

- czy urządzenia bezpieczeństwa takie jak listwy krawędziowe, fotokomórki, enkodery, lampy ostrzegawcze działają prawidłowo;

- w jakim stanie jest okablowanie systemu automatyki (przyłączy, napędów, akcesoriów takich jak np. lampa ostrzegawcza czy fotokomórki oraz pomiar wartości napięcia sieciowego przyłączonego do systemu automatyki);

- czy trzeba wyregulować lub nasmarować zawiasy bramy, by pracowała płynnie i nie obciążała nadmiernie automatyki. Brama, która będzie pracować z nadmiernymi oporami może doprowadzić do uszkodzenia zawiasów lub nawet napędów;

- prowadnice w bramie przesuwnej, wózki jezdne, łożyska – jeśli podczas pracy hałasują, zacinają się, to należy je wymienić przed zimą; nie próbujmy zaradzić sytuacji smarując je smarami (to nie pomoże).

My, jako użytkownicy, powinniśmy natomiast sprawdzić:

- czy brama działa płynnie, nie zacina się – jeśli tak jest, przekażmy tę informację specjaliście;

- posadowienie słupków, na których jest zamocowana brama; jeżeli nie są stabilne, koniecznie zgłośmy fachowej ekipie;

- czy podjazd jest oczyszczony i zadbany, nic nie zakłóca pracy bramy automatycznej ;

- czy wszystkie fotokomórki są czyste (nie mogą być oblepione błotem, mokrymi przylegającymi liśćmi, czy zasypane ziemią), czy ich obudowy nie są pęknięte;

- czy lampa ostrzegawcza świeci podczas pracy napędu; jeśli nie, to najpierw  wymieńmy żarówkę, a jeśli to nie pomoże, poprośmy fachowca o kontrolę urządzenia.

W przypadku bram przesuwnych w żadnym wypadku nie wolno smarować smarem stałym listwy zębatej przymocowanej do skrzydła bramy oraz napędowego koła zębatego siłownika. Smarowanie prowadzi do pogorszenia funkcjonowania bramy automatycznej oraz szybszego zużycia elementów mechanicznych napędu.



Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:38412
Liczba wpisów:197353
Liczba komentarzy:838294
Liczba zdjęć:720969
Użytkownicy online:776